Tuesday, April 28, 2009

.saya dapat jam dinding!.

program : majlis makan malam ibu pejabat
tarikh : 25 april 2009
tempat : dewan tan sri mahfuz
tema: biru dan putih

last saturday, me and my family menghadirkan diri untuk majlis seperti di atas. saya ditugaskan menjadi usher di atas pentas. seramai 750 ahli silat cekak dilaporkan hadir pada malam itu yer. seperti biasa, acara majlis dimulakan dengan bacaan doa dan seterusnya makan malam dan diselitkan dengan beberapa persembahan. tugas ku bermula setelah Datuk Hj Maideen merasmikan majlis tersebut selepas makan malam.
selepas itu bermulalah mesyuarat ahli2 ibu pejabat. meeting ni jap je. 10 min je, sebab semuanye akan serahkan pada pusat untuk pilih perwakilan. hehe.. ok, then mulalah persembahan2 segala, then diselitkan ngan satu slot nama dia suke2 bagi. suke2 bagi ni acaranye cam suke2 atilaa orang yang handle tu nak kasi hadiah kat sape kan. so, slot suke2 bagi yang first tu, orang yang handle tnya soklan, so sape yang jawab dapat adiah. pastu slot suke2 bagi ke2 lak dia cam sebut nama ic laa apa laaa kan.. then slot suke2 bagi 3 diorang wat ala2 bid.
masa aku sedang dok sebok2 control giler kat atas pentas sambil pegang hadiah tyme slot 2 suke2 bagi tu, orang tu g sebut num ic '871111-14-----' aku cam dlm kepala cam pk kan.. 'eh? cam ic aku?" mmg pon laaa!!! hahahaha.. satu dewan gelakkan aku.. grr. aku g ar depan orang kasi hadiah tu bg hadiah tu kat dia pastu dia bg blk hadiah tu kat aku.. :)) ntah apo2 ntah.. the nyte was great! banyak sponsor woo.. siap ada red carpet lagi tu..
malam tu jugak dorang buat surprise tuk pak teh and mak teh for datukship yang pakteh dapat. and they were so suprised! sob sob.. cam touching sedikit di situ yer..
ok sedikit info malam tu :
  • antara soklan suke2 bagi :
    • c.e.k.a.k ejaan jawi dia??
      • jawapan : jawi
    • aritu saya masuk wad sbb denggi, bape saya nye blood count masa kuar spital?
    • ada bape pasang kaki kat dlm dewan?
    • ada bape jumlah kereta yang parking kat luar? etc.. etc..
  • antara hadiah suke2 bagi :
    • minyak itam kereta
    • bantal
    • tuala
    • stove
    • hamper makanan
    • blender
    • jam dinding
    • pasu bunga
    • t-shirt
.amik gamba dengan komiti :).
grr.. mata aku tertutup!

.bersama cik mc dan ibu.

.@ backtage.


p/s: malam tu juga kat mmu ada wat mmu award dinner.. alorr tak dapat pegi! btw, congrats to aizat for best male athlete and sek@mmu for best charity apa ntah.. hehe.. :)

No comments: