Tuesday, February 24, 2009

.tag kawen-kawen oleh cik intan.

Tag: Kahwin kahwin bawah pokok buluh.
Tukang tagger: intan chan

1. How old are you?
bulan 11 ni genaplaa umurku 22 tahun :)

2. Are you single?
I'm single.(jwb ngan penuh nada konpiden!lol)

3. At what age do you think you’ll get married?
ada seorang kawan menilik saya akan berkahwin pada umur 30 tahun. tapi kalau boleh saya mahu berkahwin sebelum melangkaui umur tersebut.. agaga..

4. Do you think you’ll marrying the person you are with now?
err.. tak tau.. :-??

5. If not, who do you want to marry?
Si dia yang diapprove oleh parent saya :)

6. Who will be your bridesmaid & bestman?
haha! intan-chan! kamu juga harus bersedia!

7. Do you want a garden/beach or traditional wedding?
jeng jeng jeng! surprise! wait and see okey!

8. Where do you plan to go on honeymoon?
Semua disneyland!! (gila kanak2!)

9. How many guests do you think you’ll invite?
pak leman, cik timah, kak tom, mona, konah, bla..bla.. bla.. hahaha.. ntahlaa kirekan plss..

10. Will that include your exes?
Tengoklah.

11. How many layers of cake do you want?
setingkat pon cukop! yang penting SEDAP!

12. When do you want to get married, morning or evening?
Pagi!

13. Name the song/tune you’d like to play at your wedding
lagu-lagu cinta laa..
.
14. Do you prefer fine dining or just normal spoon & fork?knife?
erm.. tengoklaa kenduri wat kat mana nanti.. bersesuaian ngan tempat.

15. Champagne or red wine?
red sirap can huh?

16. Honeymoon right after the wedding or days after the wedding?
uish.. ni kena bincang dulu ni..

17. Money or household items?
Anything that brights up your heart and lights up our smiles.(copy from intan chan.. ahaks!)

18. How many kids would you like to have?
ayah mahukan 28 cucu.. dia suruh saya lahirkan 14 cucu untuknya dan 14 lagi oleh adik saya.. aiyoyo! jadi, saya cadangkan adik saya kawen 4 supaya saya dapat reducekan jumlah anak yang saya akan lahirkan.. hahahaha!

19. Will you record your honeymoon in DVD/CD?
kalo ada video cam.. insyaAllah.. apa salahnya..
.
20. Whose wedding plan would you like to know nex?
shedot
mili
anne
aini
reena

No comments: