Friday, July 24, 2009

.musim demam.

hari ini hari jumaat..
dan saya berada di rumah saya...
bukan di pejabat ye kawan2..
yeah,today is the 7th friday of my intership..
that means 7 weeks down and 9 weeks to go!
the sad thing is that next week gonna be the last week of the practical programme for ika n emi..
oh my oh my..
tinggal laa daku bersama una..

huhu...
why am i at home today?
ske2 ati cuti ni nape?
haa.. bukan ske2 ati yer..
saya demam..
totally flat pagi td..sore pon da tinggal sket2 ni..
tapi yang pleknye napsu makan tak berkurang plak.. kuang kuang kuang..
it's oke2.. take it slow n easy..
saya mula demam dr petang rabu.. dr opis lagi da rasa cam sejuk2 badan sumer..
balik je rumah tros demam..
tak jadi ikut ibu n ayah keluar malam tu.. kena kuarantin cowang2 kat umah.. huhu..
pagi khamis saya masih demam..
pastu gwe pon msg incek S ckp demam..
pastu tghari tu ikut ibu n ayah ke melaka..
actually ayah tak kasi pergi.. dia suh duk umah sbb demam..
but my ibu insist me to follow sbb bole teman dia tyme ayah meeting nanti n me myself mmg nak ikut pon sebab saya mmg nak jumpa adik saya yang sememangnye demam dan amik chance ni nak jumpa ngan my 3 lebly iqa, illi n kak intan!

alhamdulillah... impian ku tercapai! :)
balik je rumah, amik ko! badan rasa seram sejuk balik..
sangat sejuk..
dan hidung ni tersumbat..
bangun yang kohnonnye nak pergi keje, dah sore plak dah tggl cenonet..
mmg konpemlaa takleh gi keje.. badan mmg flat.. tak larat sangat..
adoyai.. kena gi doctor ke ptg ni? malas malas malas..
tapi kena pegi jugak.. wat check up..
almaklumlaa musim demam!~


p/s : adik! get well soon!

No comments: