Wednesday, January 14, 2009

.taggie tag by dottie dot.

.tag ni dari bulan 12 taon lepas lg dot suh wat.


Syarat dan peraturan:

1. Apabila telah terpilih dengan malangnya, silalah menulis 16 perkara paling rawak sama ada tentang fakta, perangai tak senonoh ataupun hala tuju hidup anda.
2. Silalah hasut 16 orang lain untuk melakukan perkara ini.
3. Sila tanda manusia yang telah menanda anda di peringkat awal.
4. Ketahuilah, jika anda terpilih ia adalah kerana anda juga manusia biasa yang perlukan perhatian dan kasih sayang yang secukupnya ketika bayi.

————————————————————————————————————————————————

1.saya penah isap rokok ketika berusia 6 taun. that was my first n last! euw!

2.saya penah suh cousin saya baling pasir kat budak satu tadika ngan saya dan dia repot kat ustazah lantas ustazah marah saya tp saya tetap tak mengaku. haha.. ensem kot mgsa keadaan tu skrg! isk2!

3.saya penah mengurungkan diri dlm bilik ngan adik laki saya. dan make up adik saya. ni ms kecik2 ar.. sian ko dik! hehe.. seb bek da besau laki sejati! hehe..

4.masa kecik2 mmg penakot! selalu suh ibu tido sebelah sampai saya terlena.. bila terjaga tgk takde sape kat sebelah gi ketuk bilek ibu suh ibu teman lg.. lol!

5.saya ada 2 roomate.. satu yani(ni da nak msk taun ke4 jd rumet dia) satu lg dodot(ni sama gak laa ni.. walaupun taun ni br jadi rumet tp da kire 4 taun gaklaa jd rumet sbb dia selalu bermastau tin di bilik kami.. lol!)

6.dari sulu smpai sekarang tak suke membaca (e.g sejarah, geografi...etc..etc..)

7. pantang tgk air... mesti nak berendam

8.ni da masuk taun ke 12 saya berkawan ngan nur amalina muzaffar. :)

9. kat sek menengah saya ada phorezes, kat universiti saya ada petom!

10. saya agak memilih budak. saya suke layan budak yg comel je.. aiyoo!

11.sy juge memilih kucing. saya suke kucing yg comel je.. haha!

12.tak tau ske kaler apa.. dulu ingat ske pink, skali tgk byk bj itam plak.. adoyai!! masalah jati diri ni...

13.bnci gile ngan mat rempit.

14.saya da mule suke org dr darjah 1. saya suke dia smpi darjah 6 woo.. blaja sggh2 bg nak sama kelas ngan dia. pastu ms darjah 3 -6 sama je kelas kitorg.. haha!

15.da nak msk taun ke 4 ada lesen kete :)

16. saya ske minum ice blended! especially choc laa.. peace!

skang org yg sye nk tag adlah…

1.intan chan

2.baa baa black sheep

3.ap

4. anne

5. abg sab

6. nizar

7 dynat

8 doory

9 skin

10 haziqah

11 mai

12 eira

13 nurul

14

15

16

lagi 3 tu korg isi laa sendiri.. pandai2 ar.. lol!

2 comments:

i n - c h a n said...

hehe, sitot. saya dah penah buat tag ni la yang.

takpe2

nah saya bagi awak award
tengokla kat blog saya award awk ok:)

sitot mysteritot said...

hahaha..
iyeke?
br tau..
check2 it out da wat da tag awk tuh :)