Monday, August 8, 2011

.NAMY the greatest.

Rajin lak aku update blog rini yer? amik! sampai 3 post dalam sehari..
takpela, saje nak share happiness.. :)
well, aku tak update lagi pasal ketibaan hamba Allah si Nurul Ain Mohd Yusof ni pulang ke tanah air haa..
sahabat den dr Russia ni.. 27 July ritu tibernyee..
sehari aku and amal kasi dia lek lu.. jet lag kan.. kasi dia tido dulu.. esok malam nya zasss kitorang kidnap dia gi lepaking.. hehe..
happy! terobat rindu den pada dia ni.. actually tade laa rasa jauh.. sebab kitorang memang rajin online, video call.. haa.. si amy ni pon wat rusia tu cam kat lembah keramat ni je.. kadang kadang ada gak time dia kol henspon tros.. such a grat friend amy.. :) i love u no matter what..

Da culik je dak amy ni.. zass.. tot tet tot tet tot tet pada kelajuan cahaya.. yela, mana taknya, so much to catch up.. yang penting amy sihat :) amy, sila cari boipren melayu please.. and where's our milka?? LOL!
mula2 dalam kete mula nak g sini... pastu nak g sinun.. last2 kitorang lepak kat coffee bean ampang jer..
apa daa.. diskas bukan main.. tp lama gak seh kite lepak nak doket 1 pg br blk.. isk3.. anak dara apa ni? tp seb parent aku tak marah.. dorang very lovable and understangding parent ever laa.. lgpon kitorang da kawan dari kecik.. 15 years tuu.. parent saya da sangat sangat mempercayai kami.. as long ko tak bawak aku msk club lagi ok kot amy.. LOL!





amy! raya sini pleashhh!! ;;)

till then, abientot!

No comments: