Friday, March 19, 2010

.saya sayang ambiiittttt saya. :)


saya sayang ambit saya.
dia bagi saya gune HP Mini baru dia pada saya.
ambit memang baik sangat.
kakak sayang ambitttttttt poreber laaaa!
muaxxxx!~


as we all know.. not all but only those who knows my lappie condition..screen beliau da macam tibi lama da.. huhu.. bergaris2.. cam ada noise gitu.. haa.. kebetulan my ambit a.k.a my one n only brother apply for lappie free given to all student yang langgan streamyx for 2 tawoonn.. n he gave me to use it.. tenkiu bro! i appreciate it soo much..

kitorang ni kalo tyme kecik2 memang selalu giler gado.. jerit2 ar.. pukul2 ar.. ibu slalu salahkan cite tom n jerry.. ibu cakap kitorang belajar berkelahi dari cte tu.. isk3.. tapi kitorang tgk citer lain gak.. the land before tyme, the aristocats, captain planet, scooby doo, cinderella..etc..etc..isk.. mana ada gado2 kan?

tapi, i think that's what make us more closer kan ambitttttttt! hahaha..

pape jelaa bittt..
blaja leklok k..
tamo noty2!
leb ya!



p/s: ambit tatau kakak dia ada blog. slamat. ko hengat aku nak tulis cmni ar kalo ko tau akak ada blog? hahaha (saje cr pasal lg ni.. hahaha!)

No comments: