Thursday, February 18, 2010

.keluar satu hari.

dear bloggie... :)
aritu kan tapi bukan aritu laa tapi last week..
me, skin, yani, anne and mili gi red box... i'm so totally obviously excited seb
ab this is my first time kot gi red box.. so the jakun laa that day.. eventhoug
h aku cam takde sore... tapi disebabkan aku da bayar rm10++ aku paksa gak peti sore aku ni kuar kan sore.. aku cakap "kuar2! aku tangan kang!" haha.. tu merepek je ok..
maka peti sore aku pon nyanyi laa lagu rela, lagu unfaithful (nyanyi lagu omputih aku! hahaha), a whole new world (duet with mili), terlanjur cinta, ayat2 cinta (susah giler nyanyi lagu ni.. sampai aku give up separuh jalan tamo nyanyi da..) pastu lagu apa ntah lagi.. mac
am2 laa.. anne and mili byk nyanyi lagu korea... best3! yani nyanyi lagu macam2.. skin nyanyi lagu2 wajib dia ke pusat karaoke macam mercy, apa lg eh.. haa lady gaga nye lagu tu.. dan macam2 lagi.. kitorang sampai dalam satu lebih2 kot.. leh lepak sampai 8.30 mlm wehh.. tapi kitorang duk situ sampai kul 6 jer.. :)


then, petang tu kitorang shoot ke alamanda sebab nak gi tengok adnan sempit laa der... apa lagi der.. kat situ doory, nad, emie, paru, erol and aizat pon ada.. dorang pon
tgk sekali.. disebalik sebenarnya kami ada agenda tersembunyi dari pengetahuan skin.. ngah3! intan cannot follow cause dia ada bday party malam tu.. same with shedot.. :( skin tak join pon we all tengok cter adnan sempit ni sebab dia g bbq anjuran mai :)


sementara dia melantak lantak.. kitorang gi laa tgk adnan sempit..
pas abes je tgk adnan sempit, kitorang pon berpecah 2 kete. sat
u kete aizat satu lagi kete emie.. kete aizat menuju ke stesen erl sebab anta yani.. yani blk kampuang.. kelibat di kete aizat ialah.. paru, erol, yani, doory n aizat laa of cos.. the rest naik kete emie n we all tggu kat snow ice for the agenda tersembunyi that is surpriseeee for skin!! :)


sekali, tanpa diduga.. yani tertinggal bas.. jadi, mereka pon merempit ke shah alam tuk keja bas yani.. seb bek dapat gak dia naik bas.. alhamdulillah.. dapat laa beliau beraya cina di kg.. :)
sementara mereka merempit, kami di snow ice ni celeb bday skin!
skin so surprise.. oh hoo! jadi nmpk nye.. beliau terkejut..
pas je nyanyi2, potong2 kek.. we all men pool..
bak kata mili.. lama giler tggu giliran....
then, setelah beberapa ketika, mereka2 pon sampai...
dan kami bermain pool!
ouh hoo.. apakah da lama nye aku x men pool..
aku asik kalah je.. da laa ari before2 tu pon aku kalah.. this tyme pon kalah lagi.. tapi kalah ngan hati yg gumbire.. sebab da lama x main kot! hahaha..
mili menang kali ni.. tp aku xmo amik gamba dia menang.. jahat x? hahaha!


then.. balik tido..
end. (giler anti klimaks.. hahaha!)
............................................................................................

dearest skin,

happy birthday!
may this be birthday be the happiest one u ever had!
all the best in whatever u do ok!
may our friendship last forever..
love ya!

luv siti.. :)


No comments: