Thursday, March 10, 2011

Coconut Shake!

ahha! When i open my pictures folder, this is what i found! a picture i really really wanna share with my lebly readers (yes cyart! i know u will baca my blog! lol!) for such a long time a go..

Taraaaaa!!


Tempting isn't it?
It's a coconut shake with ice cream on top of it!
eemmmm yummy!!

nadia a.k.a my pren a.k.a my colleagues bring us to this place nearby klebang (bukan nearby malah mmg kat klebang pon!) when we went to malacca for kak sha's wed.. kat tepi jalan jer... cari gerai paling banyak customer.. sodap ehh..

emmm.. masih terbayang-bayang coconut shake itu.. Bitt never told me malacca had such a place for lepaking.. asik bawak kitorang gi bukit katil je.. bila cakap pasal tempat ni, dia cakap "isk.. jauh la!".. ellooo.. klebang je kot.. mana ada jauh sangat ngan hem hem yuh tu...

tape bitt.. next time bawak we ols (my parent n i) gi k.
btw ya'll, memang sedap and tatau laa santai ke tak tuk lepak.. sebab orang asik tggu je korang nak bangun.. kira cam meja kena cop2 juga ar.. kalo da abes minum tak bangun2 ada gak laa kena jelingan laser cyclops! haha.. 

but it was a nice experience.. :)


3 comments:

. diya . said...

weh !!! name aku tuuuu ...

sitot mysteritot said...

haha..
memanglerr..
da ekau yang introduce nyer..

. diya . said...

loh .. esey ke ?
jom ! nt jln2 mlake lagik . ak suke melepak tempt2 cmtu . da muak tmpt up up ni . skali kaki jalan plk .. fuh ! best2 kot mknn kampong2 . no italianies da . =)