Saturday, September 19, 2009

oh mari kite lihat apa yang tertinggal..

apa yang terjadi minggu ini??
errmmm..
2 jer kot kite na hupdate..

acara satu..
berbuka puasa di picc bersama high comm mmuwc
sedikit ucapan:
terima kasih saya ucapkan bagi pihak penganjur kerana telah sudi menjemput saya ke majlis berbuka puasa yang sememangnye best..
terobat jua rindu kepada ahli2 club..(kecuali cyart! hahaha.. aku tau ko bc blog aku nyer.. :)))
semoga mmuwc tros maju!
ouh yeah!




acara duer..
saya dah abes practical ya'all!
weeee..
itu sahaje...
sedikit ucapan:
saya juge ingin mengucapkan berbyk2 terima kasih kepada semua staff celcom yang telah banyak memberi tunjuk ajar, vendor2 yang dah banyak kasi hamper n kuih raya, kawan2 trainee yang sangat ceria dan of cos akan kurindui..
troskan berpraktikal k..
una.. sile siapkan projek anda..
fatin.. sile cek semua hp n sim card tu eh.. keh keh keh..
:)
pasni i practical kat kedai mak teh puler.. :)

bubye celcom! :)

2 comments:

cikmune said...

woitt!!! dah abeh eh? wahhh... saya ade pengganti yer? kih3...

shidaroslin said...

yer laa ci mune..
da abes da..
aah, awk da ada pengganti..
ngam gler ngan sv dierr.. :)