Wednesday, March 18, 2009

.my dearest iqa.

kehadapan iqa yang kurindui selalu,

diharap anda berada di dalam keadaan sihat sejahtera. tujuan utama saya menulis blog ini adalah untuk mengucapkan selamat ulang tahun kelahiran yang ke 22. sweet 22 gitu! (guys out there this cutie pie is still single) lol!~. semoga anda panjang umur, murah rezeki dan sentiasa berada di dialam peliharaanNya. amin..
terima kasih sangat2 di atas kiriman yang ada berikan pada shedot tempoh hari. sedap sungguh nyanyian lagu2 yang dikirimkan. cukup mengundang air mata dan memori indah terus terlintas di fikiran lantaran lagu2 itu berkumandang.
ingat lagi tak malam gediks kite? hahaha.. saya masih ingat time tu, kite semua having fun gedik kat rumah kan? sangat rindu that good all days. that night, kite main make up2, wat bilik cam clubbing (mcm je k, kitorg tak g pon bnda2 cmtu.)ouh! saya sgt rindu..
setahun bersama sudah cukup mengeratkan hubungan kite sampai sekarang. awk, yani dan saya dah macam adik beradik dah. kadang2, benda2 kecik pun nak berkelahi. gado2, majuk2. tapi kejap je kan? pastu gelak terbahak2 balik. haihh.. pening kakak2 kat rumah tu dulu. hehehe..
kalau saya malas belajar, mesti awak macam ingat2kan saya. kite selalu share makanan together mather kan? haha.. everyweek mesti kite share duit pergi kedai bawah tu beli suma junk food as bekalan untuk bilik kite.. yela, masa foundation kan kite sume ni cam poyo2 rajin study pastu selalu lapa sampai 2 trimester naik 5 kg.. ntah mananye semangat tu pergi skrg. awk!! ketuk saya sket!
hopefully, our friendship will remain forever.. eventhough kite jauh berbatu, tapi saya tetap ingat kat awak.. thank u so muchie di atas segala pertolongan, semangat, kasih sayang, marah2 tu suma.. luv ya iqa! ;)

one n only,
.sitot. :)

p/s: iqa!! tgk gamba kite zaman gonjeng2 dulu! hahaha.. hope u r happy with the post! ;)
p/s/s: kem salam sama itu ili n intan oke! :)


.birthday girl!.

.ni time korang naik bukit beruang.

.me.iqa.ros.mili.piqa.

.iniler keje kite, nampak cam cam magnet.
.gamba kite x masuk.
.buat pengetahuan saudari, amalan bergambar masih terus diamalkan kami sehingga kini. .ahaks!.


2 comments:

Anonymous said...

haha..bley tak?
terharu tau iqa..smpai sedey medey sudah!!
neway..thank u so much for your thought!
ade rezeki..after grad kita dok satu umah n crik keje and carik jodoh sesama!
hahaha..but sesi jodoh hunting yanie tak bley join sudah!
hahaha..selain drpada kisah tersbut..tak bley lupa our luvey room yg kta amik nama dr ah fatt juai ikan kat umah awk!
hahahaa~
truly cruelly,
-iqa ai-

shidaroslin said...

hahaha..
awk!! i cannot join u sesi hunting jodoh laa..
kite kena kawen pilihan mak bapak.. hahahahahahahahhaa...