Friday, March 13, 2009

.ciri-ciri lelaki yang camera freak!.

  • sanggup memuji secara hyperbola pemilik kamera. contohnya:
s: ko puji aku giler2 dulu
s: br aku bwk
p: kite mmg kene skali skala old school
p: hehe
p: :))
p: puji giler2?
p: hehehe
p: ko nk pujian cmner?
p:p nnti aku copy paste balik
p: :P
s: ngok ngek
s: pujian yg ikhlas dr ati ko
p: ati aku tgh kusut skang ni
p: xble nk process bende2 ikhlas
p: jeje
p: hehe
s: if kusut, no cam laa bai
s: tata!~
p: :))
p: yela2
p: ko ni baek sgt..
p: btol
p: xtipu
p: jujur ni
s: lg
s: lg2
s: ;;)
p: ko mempunyai personaliti yg menawan
p: haha
p: bile ko jalan
p: smbil ditiup angiin
p: bagaikn
p: biddari
p: hahahaha

  • sanggup makan makanan yang lebih walaupun sedang berdiet semata-mata gambarnye dari kamera tidak didelete. contohnya:
s: baik ko abeskan satay tu.. kalau tak... aku delete gambar ko.
(p dengan slownya mengambil satu batang satay, lalu makan! lol!)

  • tidak suka mengambil gambar.
  • suka diambil gambar
  • sanggup melakukan apa jua aksi di khalayak ramai asalkan gambarnya diambil.
  • sangat frust bila gambarnya tidak dapat on time yang di nak.
s: sorry aku lupa bgtau dia suruh bawak pendrive (pendrive yang da berisi gmbar)
p: kan aku da pesan suh dia bwk..tot tet tot tet..

  • sangat kreatif di dalam mengacara sesuatu sesi luahan perasaan atau imaginasi yang merapu.
itu sahaja yang dapat dikumpul.. to be updated!


3 comments:

mili mo said...

aku tau aku tau! ade lg!

1. suke tembak diri sendiri.
2. selalu nak yom dgn N.
3. ckp die jd camera freak kerane petom!!

lol

sitot mysteritot said...

wauu.. bgs mili!! info anda ini sangat membantu kajian kite.. nnt aku hupdate! :))

si kurus said...

siti! skin dh bukak jualan tuk wallet skin

www.whooblebubblyland.blogspot.com