Sunday, June 12, 2011

super 8

me, yani, pika, paru, aizat and najiha went to watch movie together at times square.. well, it was my first time ever watch a movie at gsc maxx. and i quite batak laa that day..  ok saya sangat suka tengok di situ.. sebab saya dapat seat yang duk tengah tengah and screen yang sangat besar itu di depan saya.. waaaa! bestnyeeeee.. puas! kikiki.. cuma nak pegi time square and nak kuar dari kl tu yer saya tak berkenan laa sikit..
then, pas movie jln2 sket sementara tggu dorg abes solat tu.. after that zasss kami ke al azmi di sentul.. yummy juge makanan di situ.. bertambah yummy bila tgk aizat makan.. walaupun makanan itu tak seyummy mana pun, tapi bila tengok aizat makan terus jadi yummy.. haha! ok, gamba tak transfer lagi.. tak leh nak upload.. i'll upload it later. but the western food oklaa.. not bad.. sodap.. i ate chicken black pepper that night..

.pika.paru. (",)

.roomateforever. yikes!

.yani.najihah.pika.

yani's chicken mushroom kot.. 


zazartt with his pineapple fried rice

mine! chicken black pepper! cedap! :)

then,tung tang png pang ceciter masing2.. then kami pon pulang..

kesimpulan, cter super 8 tu okla.. best gak sbnrnye cume ending tu yer..  emm.. oklaa.. above average laa cter cenggitu..

ok, soklan! nape nama cter tu super 8? haa.. jawablaaa..

p/s: thanks paru for the souvenir! leh aku tmbh collection magnet kat opis aku tu.. :) 

No comments: