Thursday, November 26, 2009

.salam aidiladha.

.selamat hari raya aidiladha semua.
semoga di hari yang mulia ini, kita dapat menikmati nikmat kesyukuran, mendapat keredhaan dariNya dan dapat mengukuhkan keimanan yang dikurniakan kepada kita. insyaAllah...

well... this eiduladha seems not like yesteraidiladha (men bantai je aku ni)..
ayah and ibu were not around KL.. 2 hari sebelum raya dah pergi bukit mertajam..
me and adik tak bole ikut sebab kitorang tak cuti kan.. soo.. dok diam2 kat hostel laaa...
tapi semalam i balik kl sudey... my baa send me home and mami pick me up last nyte.. now aku kat umah mami laa ni.. mami anak beranak gi raya.. aku n adik duk umah dia.. tunggu mak ayah amik.. hahaha! i'm thinking of reading my sister's keeper.. i know i know.. i am soooo lasst yearrrr... beli buku dah lama dah.. baca je tak abes2 lagi.. harharhar...


semalam me and my baa went to wangsa walk.. aku rasa kawasan umah aku dah cool laa... best3! tak lama lagi ada tgv lak.. memang senang phorezes na melepak.. takyah g jauh2.. savinggg!~ lol! dah lama tak keluar ngan baa baa black sheep... a nyte to be remember.. cewah!
pastu nak g malinja laa kohnonnyer... sekali malinja tutup.. raya laa dey! tapi takpe.. next tyme baa leh g ngan incek D dia.. auw!~ ktorg makan kat kedai mamak tepi2 tu je.. aku order roti canai ngan air panas... kena rm0.80 jeeeee... haahaaha! baa baa black sheep belanja... tenkiuussss! :D

banyak tol dugaan sem ni.. dugaan ngan lappie paling banyak sekali... u know wut? my hdd corrupted! tapi alhamdulillah.. tuhan permudahkan juge urusan kite.. kawan2 saya paling byk membantu.. rumet pun ada offer kasi guna lappie dia.. tapi saya prefer guna pc nad.. sebab nanad ada 1 pc n 1 lappie.. so i use her pc laaa... thanks nanad.. thanks juge kat rumet2 sebab offer lappie2 anda dan juge petom yang lain..

so, i tot of buying a new hdd tmrw at low yatt.. :)

erm...
actually byk lagi yang perlu dihupdate especially about my 22nd birthday!!!
tapi gamba takde ni...
cam tak seronok nak cerita pasal cupcakes cumillllll....
comel sangat.. siriuss saya suke sangat itu cupcakesss...
thanks girlsss....
and mak ai... tokojut den ngan surprise korang tu..
sekali lagi saya tersurprise..
sangat terharu dan sangat seronok disambut oleh semua petom.. :')
love u guys much2!
poyo je aku kan?? kata nak update nanti bila ada gamba.. dah cerita dah pon haaa...
takpe2... nanti tinggal upload gamba, tarikh dan tempat kejadian.. lol!~

and thanks for my dear friend for a lovely gift.. really like it a lot! :D

4 comments:

Anonymous said...

cupcakes tu anne yg bagi ko, ko tau x ni? kang mrh lak die org laen dpt nama haha.

shidaroslin said...

siriusssss???
yekeeeeeeeeeee????
aritu aku tnya nad..
nad kata tak tau..
oke..
kalo begitu aku akan wat special entry tuk anne! :D

I.n.t.a.n said...

aku dpt inner 4 lai
weeeeee!
nk gi wangse walk lg..tgu die abes bukak kedai..br g lg:D

p/s nk kwey teow malinja:(

shidaroslin said...

tatian ini cik intong..
yer2.. next kalo g uptown, jhom ke malinja ok! :D

btw, i loike wangsa walk too..